Mysterie van de diamantdief

Ja ja je leest het goed. Er is een mysterieus iemand met de diamanten vandoor gegaan. Ben jij tussen de 7 en 11 jaar dan heeft de scouting je hulp nodig! Kun je op zaterdag 16 februari tussen 9:30 uur en 13:00 uur? Meld je dan gratis aan voor het mysterie van de diamantdief. De scouting wil graag weten wie hen komt helpen. Stuur een mail met je naam en leeftijd naar dolfijnen@scoutingnederweert.nl of welpen2.zaterdag@scoutingsintjob.nl De locatie is Klein Leuken 14 – Weert.

Het mysterie van de diamantdief wordt georganiseerd door de Welpen van Scouting St. Job Leuken-Weert en de Dolfijnen van Scouting Nederweert. Dit zijn 2 groepen die jongens en meisjes van 7 tot 11 jaar elke week een ander avontuur aanbieden waarbij je, al spelend, toch al aardig wat over de wereld van alledag leert. Je doet spelletjes, wedstrijden en speurtochten. Ja gaat bijvoorbeeld kamperen, kanoën of een vuurtje maken waarbij het de bedoeling is om zoveel mogelijk zelf te doen.

Mysterie van de diamantdief